در صفحه نوبتدهی روی دکمه نوبت حضوری کلیک کرده و زمان دلخواه را انتخاب کنید. دریافت نوبت حضوری رایگان است.
بعد از ثبت نوبت، کد پیگیری نوبت به شما نمایش داده خواهد شد.
همچنین کد پیگیری نوبت در بخش نوبت های من در پروفایل کاربری، در دسترستان خواهد بود.
در تاریخ و ساعت مشخص شده، به مطب مراجعه کرده و کد پیگیری خود را به منشی مطب اعلام کنید.
زمان انتخابی شما ساعت مراجعه به مطب می باشد نه زمان ملاقات با پزشک، زمان ملاقات توسط منشی مطب برنامه ریزی خواهد شد که بسته به شرایط مطب ممکن است تا چند ساعت به طول انجامد.
در صورت نیاز به تغییر یا لغو نوبت، به بخش نوبت های من در صفحه پروفایل خود مراجعه نمایید.
امکان لغو نوبت اخذ شده فقط تا 6 ساعت قبل از موعد نوبت وجود دارد. در صورت ثبت نوبت و عدم حضور بیش از دو مرتبه، حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.
در صورت لغو نوبت از سوی مرکز درمانی، به شماره همراه ثبت شده در هنگام اخذ نوبت، پیام لغو نوبت ارسال خواهد شد.
ویزیت آنلاین
ابتدا در سایت ثبت نام کنید.
در صفحه نوبتدهی روی دکمه ویزیت آنلاین کلیک کرده و مبلغ ویزیت را پرداخت کنید.
بعد از پرداخت، لینک پیام رسان و کد پیگیری نوبت به شما نمایش داده خواهد شد.
همچنین لینک پیام رسان و کد پیگیری نوبت در بخش نوبت های من در پروفایل کاربری، در دسترستان خواهد بود.
یک پیام رسان را انتخاب کرده و فقط در همان پیام رسان اقدام به شروع مشاوره نمایید.
در پیام اول کد پیگیری خود را ارسال نمایید.
مشخصات کامل بیمار (اسم ، سن ، وزن و...)، مدارک پزشکی و سوالات خود را به صورت کامل مطرح نمایید.
منتظر بمانید تا مشاوره توسط پزشک انجام شود.
پایان مشاوره به تشخیص پزشک است و امکان باز شدن و طرح سوال جدید بعد از پایان مشاوره وجود ندارد.
زمان بررسی و پاسخدهی مشاوره متنی حداکثر تا 24 ساعت است.
در صورت نیاز به تماس تلفنی، درخواست خود را با پزشک مطرح کنید. در صورت برقراری تماس، پزشک حداکثر در 15 دقیقه پاسخگوی شما خواهد بود